Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Aleksandar Vučić: Neophodno što pre naći rešenje za pitanje KiM; Narod će imati priliku da se izjasni o rešenju; U Rezoluciji 1244 se ne pominje Srbija, već SRJ i sadrži nepovoljne stvari po nas

Komentari (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 07 avgust 2018 11:49
R
Ovaj mora hitno kod lekara !
Promocija kapitulacije i sirenje defetizma nije posao predsednika !
Nema opravdanja za veleizdaju i drugog naziva !
Zemlja bez zastite ustavnog poretka nemoze ocekivati nista drugo od ove bede !
Preporuke:
187
6
2 utorak, 07 avgust 2018 11:52
Deda Mile ima farmu
Mora da mu je ptrijarh održao jako vakelo!Kao i uvek, na kraju - ništa! Sad lepo da ga pitaju: zašto je uopšte i sazivao konferenciju kad nije rekao ništa?
Preporuke:
134
6
3 utorak, 07 avgust 2018 11:53
TITO
NA ULICE NARODE.
VELEIZDAJA
Preporuke:
175
8
4 utorak, 07 avgust 2018 11:55
harun al rašid
Kosovo i Metohija su oteti silom, oni koji su ga oteli znaju da sve dok srpsko rukovodstvo ne prizna otičimačinu, to nije i ne može biti zakonski njihovo. Nema priznavanja otimačine i krađe! Ne mogu nas zbog toga bombardovati, ne mogu nas zbog toga izbaciti iz EU u koju nas nikada neće ni primiti.
Prema tome, situacija uopšte nije kritična po nas, kritična je po šiptare i NATO teroriste, jer oteto nisu ozakonili niti to mogu.
Srpska crkva ponovo jasno i glasno da istupi sa obavezujućim stavom da su Kosovo i Metohija neotuđivi deo države Srbije i da zapreti bacanjem anateme na državno rukovodstvo koje bi bilo kakvim postupkom priznalo otimanje Kosova i Metohije od Srbije uz pomoć bombi, osiromašenog uranijuma i hiljada mrtvih Srba.
Preporuke:
138
7
5 utorak, 07 avgust 2018 12:06
nikadsnobom
..Jadno i bedno..Destruktivno i defetisticki..Isprazno,nategnuto,..dosadan govor bez jasnog povoda..Ponovljene iste fraze o "stranim investicijama" i "boljoj buducnosti",..ako se "oslobodimo" Kosova i Metohije,..a sve u cilju pripremanja javnosti na kapitulaciju..Ono sto je vidljivo,to je da sam Vucic deluje sve jadnije i bednije i sve vise farsicno dok pokusava da ubedi javnost u "neminovnost" buducih poteza vlasti..
Preporuke:
148
8
6 utorak, 07 avgust 2018 12:15
el srbinjo
na nevažno pitanje o položaju hrvatske manjine u srbiji kaže kako se pripremio za to i govori podatke. znači da je znao da će mu to pitanje postaviti. izrežirana i strogo kontrolisana konferencija za štampu.
Preporuke:
115
5
7 utorak, 07 avgust 2018 12:18
Causa Spectandum
KRAJ!
Preporuke:
88
4
8 utorak, 07 avgust 2018 12:26
Đorđe
Ovo me podseća na one najgore reklame koje nam predstavljaju sve kao da je baš sada pravi trenutak, poslednji trenutak, itd. To su manipulacije. Laž. Kao, ako to ne kupimo sada, nećemo moći više nikada. Kapitalističko zlo. Tako i ovi političari, baš u ulozi ko zna čijeg kapitala, lažu kako to moramo sada i to baš tako kako oni kažu. Kao da sutra ne postoji. Kao da su oni Bog, a nisu. Sve je crno, samo su oni rešenje. Da mogu da nas satru i porobe već bi to uradili. Bore se za neke rude, za neki geostrateški položaj, za mutne poslove, za ko zna koje stvari, a usput im ništa nije sveto.
Preporuke:
114
6
9 utorak, 07 avgust 2018 12:26
Defetizam
"Najveći problem po nas u 1244., a Albanci srećom nisu znali da na pravi način to iskoriste, je Član 11, u kojem se ostavlja mogućnost da se građani Kosova izjasne o statusu na referendumu. Devet godina od Rambujea Albanci bez pravno validnog referenduma doneli su odluku pozivajući se na odluku iz 1999., koja je bila protivpravna u svakom pogledu", objasnio je on.


Pa eto rekao si im, nije ni sada kasno da se izjasne na referendumu?
Preporuke:
99
2
10 utorak, 07 avgust 2018 12:28
Aleksandar
Ko li mu je samo smislio tu glupost da je Rezolucija 1244 "nepovoljna po nas". Ovaj ne samo sto je notorni ludak, vec i sve nas smatra za jos vece ludake.
Preporuke:
149
6
11 utorak, 07 avgust 2018 12:31
Guru
Narod će imati priliku da se izjasni, ali nikako da se pita ili odluči.
Preporuke:
90
10
12 utorak, 07 avgust 2018 12:46
Moki
Ono kad stavis Zoranu Mihajlovic i Kosovo i Metohiju u isti kos... treba li dalje?
Preporuke:
77
13
13 utorak, 07 avgust 2018 12:47
Miki
SAD = NATO = EU = zlo

Jašari = Tači = Haradinaj = terorista

Vučić = Dačić = Ljajić = izdajnik

Putin = Lukašenko = Asad = državnik

Kosmet je Srbija.
Preporuke:
100
11
14 utorak, 07 avgust 2018 12:48
Hrvatska je Srbima učinila Oluju,a Srbija se sve po spisku odužila
Zar je kineski ambasador neznalica?
Ili Putin..
Svi oni koji upozoravaju na nužnost rešavanja pitanja Kosova i Metohije u skladu sa rezolucijom 1244 su neznalice ili demagozi?
Ili je to samoproglašeni najbolji student prava.
O ministarki u vladi premijera Brnabića,razgovaraće se u stranci!?
Tako je to kad je predsednik države,predsednik stranke i kada si povezan ili nisi.
Tito i ostali diktatori su slično postupali sa"disidentima"u svojim redovims.
Ali i on se obračunavao sa"mangupima u svojim redovima"ali to Vučiću ne odgovara.
Ako je već nabrojao šta je sve Srbija(po Ahtisarijevom planu)uložila u Kosmet i Srbe u periodu vladavine sns-a,mogao je pomenuti šta je uložila u Albance i"albansku državu":
Sudstvo,policija,granica,granični prelazi,carina,telekomunikacije,katastri,izborni zakoni,podrška Tačiju i Haradinaju da dođu na vlast(srpska lista podržala ućk)civilna zaštita,lična dokumenta i tablice,razgraničenje sa Crnom Gorom i vizna liberalizacija..
Preporuke:
82
14
15 utorak, 07 avgust 2018 12:49
Miomir
Ughhhhh ala cemo sad da mu pokazemo sa zestokim komentarima,ima ,AVAV da ne spava veceras. :)
Da vidimo sta ima da kaze patriotska ,opoziciona opozicija,zivo me interesuje dokle seze njihov prag tolerancije.Ko ce da nas povede? Ovaj tip I cela njegova kula of karata PADA ako izadje 50 000 na ulice I ne mice se nikud 24 sata,pobegli bi glavom bez obzira,ali avaj, sindrom zarobljene ptice u kavezu,ne ume I ne sme da poleti,moze jos 6 godina zestokih kritika na internet portalima,em je efikasno,em deluje (da se AV jako zabavlja I zeza).
Ajoj ,preci nasi,nemojte nam oprostiti nikako,ne zasluzujemo nista.
Preporuke:
62
7
16 utorak, 07 avgust 2018 12:49
olosh
"Za razliku od njih koji su išli da se dodvoravaju po centrima moći, ja sam o rezoluciji 1244 govorio i Pensu, Merkelovoj i Makronu. Sve to ima u službenim beleškama. Oni ni da pomenu nisu smeli", rekao je Vučić.

Sta si im govorio, ovo isto sto i nama? Da se ne pominje Srbija nego SRJ i da je nepovoljna po nas. Hrabro.
Preporuke:
80
2
17 utorak, 07 avgust 2018 12:49
Ovako je bilo
Bljuvanje, pljuvanje, laganje, izmišljanje.

Nisam gledao od početka, ali posle par minuta mi je postalo jasno da Vučić kao i svi njegovi "funkcioneri" se javno obraćaju psihijatrima zbog sopstvenih mentalnih poremećaja.

Biće nas milion manje naši ljudi ne da neće da se vraćaju na Kosovo, nego neće ni u gradove po Srbiji, i da odlaze u svet.
Za vreme "zlog DOSa" iseljavalo se prosečno 24000 stanovnika (većinom izbeglica). Vučić je postavio rekord od 60 hiljada godišnje sa ukupno 275000 iseljenih 2012-2017 starosti 24god.

Kada je ludak Vučić izjavio da će "njegovo rešenje" za Kosovo i Metohiju biti "najbolje ikada", prestao sam da gledam.

Da su živi Srpski heroji iz Treće Srske armije prevođeni Generalom Božidarom Jankovićem, da "objasne" izdajničkoj fukari Vučiću koje je najbolje rešenje za Kosovo i Metohiju.

Za Srbiju su više učinili volovi koji su vukli Srpske topove u oslobađanju Kosova i Metohije 1912. godine

nego Vučić, Dačić, Šešelj sa najvećom antiSrpskom fukarom
Preporuke:
85
24
18 utorak, 07 avgust 2018 12:54
Morlak
Ovoga treba pod hitno zanavek odstraniti od politike. Inače smo svi gotovi!
Preporuke:
90
4
19 utorak, 07 avgust 2018 12:58
Ovako je bilo
Defetizam
"Najveći problem po nas u 1244., a Albanci srećom nisu znali da na pravi način to iskoriste, je Član 11, u kojem se ostavlja mogućnost da se građani Kosova izjasne o statusu na referendumu. Devet godina od Rambujea Albanci bez pravno validnog referenduma doneli su odluku pozivajući se na odluku iz 1999., koja je bila protivpravna u svakom pogledu", objasnio je on.

Pa eto rekao si im, nije ni sada kasno da se izjasne na referendumu?

Vučić javno priznaje da je bio izdajnik još 1999. godine kao član vlade Srbije, koja je prihvatila ultimatum Černomirdina i Ahtisarija, kapitulirala u Kumanovu što je rezultiralo Rez.1244

To radi svestan da će mentalno poremećeni "titići", "slobići", "šešeljići" i "vučići", sve učiniti da kapitulaciju "odbrane" kao "pobedu mira"

Izdajnik priznaje da je omogućio šiptarima državu i da im pomaže 1999 i 2012-2018 da legalizuju "državu" u UN.
Preporuke:
63
30
20 utorak, 07 avgust 2018 13:11
geras
bolesnik.
Preporuke:
75
3
21 utorak, 07 avgust 2018 13:14
nenad
Vazno je da narod veruje Vucicu.
Sto mu vas sacica na NSPM ne veruje, nema veze.
Preporuke:
41
37
22 utorak, 07 avgust 2018 13:15
Srbi znajte, ako me ne sprečite, u inat vama, Srbiji, Rusiji i Kini kao Merkelin papučar, Blerov i Klintonov učenik u dogovoru sa mojim uranijumskim prijateljima i SNS - ovcama što pre rasparčaću i rasprodaću Srbiju, jer sam pošten kao kriminal.
Ubedjujem vas da nam država nije potrebna. Na sve sam spreman radi vlasti. Izgubio sam pamet, ne znam šta radim i zato sam se u Zagrebu fotografisao se ispod portreta ustaškog vikara Stepinca, koji je radio za one što su pobili stotine hiljada Srba, Jevreja, Roma, antifašista i članove moje familije. Tako ću se pokorno boriti za Veliku Albaniju i za tihi nastavak egzodusa Srba. Na tome ću defetistički insistirati, kao što Zapad podržava Hrvatsku u slavlju pogroma i genocida nad Srbima. Nisu vama lenčugama, već su meni prijateljski zapadni andjeli omogućili da budem Grandiozni Izdajnik i da referendumom predam Kosmet šiptarskim teroristima Tačiju i Haradinaju, da rasprodam Srbiju, ponizim sebe i da vas uvedem u EU rajh. Ima da rintate kao ponosni robovi i u pelenama za 20000 dinara. Sve što ste radom gradili decenijama predaću stranim i domaćim kapitalistima. Vama koji me niste podržali kada sam bio za nemačku parolu 100 za 1 tako ću se osvetiti.
Srbija mora da umre! Živela Nemačka!
Preporuke:
89
5
23 utorak, 07 avgust 2018 13:15
precanin
...opa! istice mu vreme koje je dobio da odradi posao koji su mu dali i za koji je placen...sad nema nazad a vreme istice...ako narod i dalje ostane narkotizovan e onda posao moze da se prosiri na Rasku oblast,Vojvodinu i ko zna koje jos delove...KAKO RADILI TAKO NAM I BOG POMOGAO!
Preporuke:
78
3
24 utorak, 07 avgust 2018 13:18
Deda Mile ima farmu
Kao u onoj narodnoj poslovici, citiram: "Magarac u Carigrad, magarac iz Carigrada!" E tako i ovo, budala pre konferencije, budala posle konferencije!
Preporuke:
81
4
25 utorak, 07 avgust 2018 13:28
Forever Jang
"ja bih sad rešio to pitanje ali mi ustav ne dozvoljava"!!!!!!!!!!!!
Zamislite da jedan predsednik koji se zakleo na Ustav ovo izgovori! Strašno!
Preporuke:
96
2
26 utorak, 07 avgust 2018 13:32
raja
Ej kvislingu u sastav SRJ ušle su Srbija i Crna Gora, kasnije nazvana SCG. Nije "kosova" ušlo kao nekakv treći član već je ono ušlo u SRJ u sastavu Srbije. Prema tome tamo gde piše SRJ čitaj Sribja, a ne kako tebi kvislingu odgovara da braniš svoju zločinačku politiku protiv naše države.
Preporuke:
89
4
27 utorak, 07 avgust 2018 13:41
Zašto
Nenade@zašto ti se toliko sviđa da budeš dvorska luda?
Preporuke:
44
12
28 utorak, 07 avgust 2018 13:42
Sve je rečeno
ništa obavljeno.
Guzice na ulice!
Preporuke:
62
4
29 utorak, 07 avgust 2018 13:43
A niko da ga priupita...
Nikako da ga neko pita kako to misli da potpisuje bilo kakav novi papir (dogovor, sporazum, sta god) sa secesionistickim predstavnicima Siptara sa Kosova i Metohije, i sa predstavnicima zapadnih zemalja koji podrzavaju i podsticu siptarske secesioniste, kada oni, kako Siptari tako i njihovi zapadni mentori, nisu ispostovali niti jedan od do sada potpisanih papira, ni Rezoluciju SB UN 1244 ni briselske sporazume. Ozbiljan i odgovoran drzavnik takvima vise nikada ne bi poverovao, ne bi se upustao u nove dogovore sa onima koji ranije dogovoreno ne postuju, a kamo li da im ustupa deo teritorije svoje zemlje. Takvom "drzavniku" ubrzo ce neki novi secesionisti da serviraju nove predloge dogovora o ustupanju drugih delova njegove zemlje...
Preporuke:
51
3
30 utorak, 07 avgust 2018 13:45
gandra
dokon covek - ne zna sta ce sa sobom pa gnjavi sa jednom te istom pricom iz dana u dan, iz sata u sat- posto zivi jako skromno i nema para za letovanje - predlazem da se pocnu skupljati dobrovoljni prilozi da mu omogucimo dvonedeljno letovanje - da i mi srbi malo danemo dusom od ove napasti
Preporuke:
45
2
31 utorak, 07 avgust 2018 13:46
penzioner Cviko
Kratki komentar: ovaj mlati praznu slamu, i to poduže. No on nije problem, već mi koji ga trpimo zajedno sa njegovom praznom slamom.
Preporuke:
57
3
32 utorak, 07 avgust 2018 13:47
Volim jesti cvarke
Ovo je u pravu u vezi ZSO ako je formiramo jednodtrano.Da preti Albanska akcija na Severu KiM u koju se VS nece moci a ni smeti mesati.Kompromis se po cenu svega mora naci.E sad sta je to sto bi zadovoljilo i Srbiju i Kosovo danista kompromisa dodje.Misljenja sam da je to ipak razmena teritorija.Vucic je vec nekoliko puta ponovio da je Sever KiM za Srbiju crvena linija ispod koje nece ici.Logicno je da ce Albanci za gubitak Severa KiM traziti Bujanovac Presevo Medvedju to se samo od sebe namece kao resenje.Resenje po principu vecinski Srpski Sever KiM za vecinski Albanski Jug Srbije.Kosovo tom razmenom teritorijalno nebi bilo umanjeno.A Srbija bi dobila kakvu takvu satisfakciju za gubitak Kosova.To je ono bolje ista nego nista u vezi Severa KiM.
Preporuke:
4
72
33 utorak, 07 avgust 2018 13:53
rex
za nas narod vaznija je situacija u Parovima nego na Kosovu.
Preporuke:
60
2
34 utorak, 07 avgust 2018 14:04
Ne moze Vucic referendumom!
Ne moze Vucic nikakvim parcijalnim referendumom da promeni Ustav Srbije u delu koji se odnosi na, od Siptara i NATO okupirano, nase Kosovo i Metohiju. Ako namerava da menja granice Srbije, Vucic i njegova vlast moraju da napisu novi Ustav, iz njega izbace Kosovo i Metohiju kao juznu srpsku pokrajinu, i da takav predlog Ustava stave na referendumsko glasanje. Da bi takav predlog prosao, potrebna je vecina od dve trecine glasaca...
Preporuke:
38
1
35 utorak, 07 avgust 2018 14:05
čisto onako
U Rezoluciji 1244 se ne pominje Srbija, već SRJ i sadrži nepovoljne stvari po nas

Čita li ovo tužilac za ratne zločine protiv Srba?

Zašto je onda vlada potpredsednika Šešelja, Nikolića sa ministrima Vučićem, Gojkovićkom, Tabakovićkom zajedno sa skupštinom Srbije prihvatila ultimatum Černomirdina i Ahtisarija i kapitulirala i povukla Srpske trupe sa Kosova i Metohije.

Ako je to tačno zašto se "patriote" Vučić, Dačić, Šešelj, Vulin sa "srpskim radikalima" nisu pobunili i odcepili se od SRJugoslavije odbijajući kapitulaciju vlade SRJugoslavije i predsednika SRJugoslavije.

Žaleći se na Rez. 1244 Vučić se žali na sopstvenu izdaju celih 90tih i do sada.
Preporuke:
32
20
36 utorak, 07 avgust 2018 14:09
Vladimir M.
Nevazno ko govori,vec sta se govori (mada niko normalan ne bi kao Av-e nudio,poklanjao teritorije i predstavljao sve kao normalno-ni Ceda nije toliko naivan i nepromisljen).

" Mi " smo ratovali,pregovarali i ne moze,ne ide-mora se doneti odluka (U INTERESU MIRA,koliko god svima patiotima/nacionalistima to smetalo i verovatno sada psuju,u najboljem slucaju)-godine 2008.(kako je lepo primetila jedna ugledna novinarka,sa desnih pozicija) Srbija se prakticki odrekla Kosova (skoro referendumom).

Kostunica je izgubio od Borisove licemerne politike Kosovo + Evropa (sto se znalo da je neostvarivo i sto je narod prihvatio,na neki dvosmislen nacin-ipak je smeksan taj,i po istrazivanjima o Kosovu,ekstremni srpski stav).

Treba izvuci neko resenje (ali podela,korekcija je opasna,losa,glupo resenje,koje bi samo izazvalo nove sukobe na svim prostorima)-neku minimalnu vezu ako je moguce zadrzati (opet mislim da je ona prica o uniji,prihvatanju Kosova u UN sansa-a sutra je sve moguce)
Preporuke:
4
24
37 utorak, 07 avgust 2018 14:12
Volim jesti cvarke
Zato smatram da nije realno vezati slucaj KiM za Republiku Srpsku.Amerikanci da su to hteli mogli su jos 1995 dozvoliti prikljucenje Republike Srpske Srbiji.I tako nekakav balans pravde uspostaviti.Ili naj kasnije to su mogli dozvoliti odma 1999 kad su NATO trupe usle na KiM.Medjutim oni to nisu dozvolili a tesko da ce ikad tako nesto i dozvoliti.Zato mi poziv Predsednika Dodika Vucicu da veze slucaj KiM sa Republikom Srpskom.Deluje vise nego utopijski.
Preporuke:
11
7
38 utorak, 07 avgust 2018 14:12
Stojan
Pre referenduma hoću da objavite rezoluciju 1244 i njeno tumačenje od Đorđa Vukadinovića.
Neću da se saglasim sa projektom MOSAD.
Hoću povratak Srba iz Beograda u Srbiju i na Kosovo. Dosta je sa pražnjenjem Srbije i njeno pretvaranje u bezvrednu pustaru.
Preporuke:
30
1
39 utorak, 07 avgust 2018 14:19
vera
Ipak nas je dove do dna i sada nema kuda vise. Ostala nam je jos jedino ulica pa sta nam Bog da.
Preporuke:
39
2
40 utorak, 07 avgust 2018 14:20
Onaj kome se zuri jeste NATO
Onaj kome se zuri sa "resavanjem" pitanja Kosova i Metohije jeste NATO, odnosno celnici NATO zemalja, koji je nase Kosovo i Metohiju bombama okupirao i servirao ga kosmetskim Siptarima! NATO-u se zuri da konacno izdejstvuje da se Srbija, sama, dobrovoljno i zvanicno, odrekne Kosmeta i da u martu 2019. godine, na dvadesetu godisnjicu od ilegalne agresije na Srbiju i okupacije Kosova i Metohije, NATO moze da se pohvali uspesno okoncanom "humanitarnom kampanjom" protiv Srbije. A Srbija nikako ne sme da zuri i nikako ne sme da preda Kosovo i Metohiju da bi omogucila NATO-u da konacno proslavi svoju pobedu. Nase odustajanje od Kosova i Metohije oslobodilo bi NATO zemlje svake krivice za zlocine koje je pocinio nad nama!
Preporuke:
33
2
41 utorak, 07 avgust 2018 14:26
student
NE SME DOCI DO ODRZAVANJA REFERENDUMA!

NEMA PREDAJE!
Preporuke:
43
3
42 utorak, 07 avgust 2018 14:31
Ovaj je baš rešio da nas potopi!
Vučić ponovio, već deseti put u skorije vreme:

Neophodno je što pre naći rešenje.

Od čije on plate živi? Šiptarske?
Preporuke:
48
1
43 utorak, 07 avgust 2018 14:32
KIKI
PSIHO… !!!
Preporuke:
45
3
44 utorak, 07 avgust 2018 14:32
poruka
Imali ste sest godina vlasti i za to vreme umesto korisnog pokazali ste da ste dripci, mafija i najgori od najgorih sns i sateliti ..evo jednog iz te ekipe u clipu vrlo je uverljivo o kome se radi..

https://www.youtube.com/watch?v=vRSkIT3CLtY

Imate neki dogovor sa Albancima a posto Vucic najvise voli novac radi se znaci o
nekoj pozamasnoj monetarnoj koristi..od koga saznace se sa vremenom.

Posle svega sta je do sada napricao, najbolje je da ode sto pre ! Za sada su odabrali da zaludjuju narod, da lazu, da pljackaju da rade grozne stvari..kao da se neko boji Vucica i njegovih keramicara i izvrsitelja "poslova" ..
Kao rezultat ove vlasti imamo iseljavanja mladog skolovanog sveta i svakog ko moze da pobegne iz Srbije. Siromasenje naroda..zivot je sve tezi i sve skuplji..imamo fabrike gde su gazde razni "prijatelji" rezima iz raznih zemalja i gde se radi za 200e mesecno ..to je novo industrijsko roblje ..Vucic, Dacic i kamarila NISU resili ni jedan problem. Odlazite !
Preporuke:
26
2
45 utorak, 07 avgust 2018 14:37
Vučiću IZDANJIČE!!!!
………..Vučiću IZDANJIČE!!!!
Preporuke:
40
1
46 utorak, 07 avgust 2018 14:40
Pele
Ako ima jos uvek casnih ljudi u POLICIJI i VOJSCI uhapsite izdajnika i bulumentu oko njega koja se 6 god izivlojava nad nama i nasom decom. Hapsenje i pred NARODNI SUD, jer za ovaj haos i ludilo neko mora da odgovara. Ovaj bandit sa svojom bratijom i kumovima je celu zemlju prodao i uvukao u svoje mafijaske kombinacije.
Preporuke:
35
1
47 utorak, 07 avgust 2018 14:52
Student
Ne odlazi narod iz Srbije zbog Kosova već zato što su domaći okupatori u vidu nekoliko partija prisvojili državu za sebe i svim ostalim građanima uništili život.

Zato odlaze i to ne samo mladi... A mi treba da pevamo ako nas za trideset godina bude samo milion manje. Demografsko opadanje sada uopšte ne zavisi od Kosova.
Preporuke:
37
7
48 utorak, 07 avgust 2018 14:59
Zvonimir Bgd
Nastavićemo zato da se borimo da dobijemo najviše što možemo, a da izgubimo najmanje što moramo.

Mora se samo umreti.
Pitanje je - kako? Da li kao čovek ili kao krpa.

Sloboda se ne dobija. Sloboda se stiče.
A država se mora braniti i očuvati! Sredstvo su ljudi i državne institucije i ustanove - Skupština sa poslanicima, Ministarstva sa diplomatama, sudovi sa sudijama, Vojska Srbije sa vojnicima, SANU sa akademicima, preduzeća sa službenicima, fabrike sa radnicima, škole, bolnice... sve su to resursi koje država IMA.
Samo ostaje pitanje: gde se ta država uputila?
Ako je i dalje na putu u EU (i NATO), onda ona srlja u ambis i patiće do gorkog svršetka.

Prvi zadatak mog naroda i države je da se makne sa smrtnog grebena EU i smogne snage za kompletnu PROMENU kursa POLITIKE usmerenog petooktobarskom katastrofom. Tamo su svi naši neprijatelji.
Ali, s obzirom na većinsko raspoloženje kako vlasti, tako i opozicije, nema toga na vidiku...
Preporuke:
47
3
49 utorak, 07 avgust 2018 15:00
S. Stanišić
Aleksandar Vučić, u daljem tekstu izdajnik, lažov, đubre, laže!
Upravo čitam tekst rezolucije 1244, tačka 11 i tu nema ni pomena o održavanju nekakvog šiptarskog referenduma. Manipuliše i sa time da se u rezoluciji ne pominje Srbija, a izostavlja činjenicu da je Srbija pravna naslednica Savezne Republike Jugoslavije.
Preporuke:
43
0
50 utorak, 07 avgust 2018 15:14
VRS
Sve je slagao ѕa Rezoluciju 1244.U njoj jasno piše na više mjesta da je KiM dio SRJ t.j.Srbije i nema spominjanja bilo kakvog referenduma za 9 godina.

Reaffirming the commitment of all Member States to the sovereignty and
territorial integrity of the Federal Republic of Yugoslavia...A political process towards the establishment of an interim political
framework agreement providing for substantial self-government for Kosovo, taking
full account of the Rambouillet accords and the principles of sovereignty and
territorial integrity of the Federal Republic of Yugoslavia
Preporuke:
33
4
51 utorak, 07 avgust 2018 15:17
Đuka
- Moramo da se suočimo sa tim - kaže Vučić, i ističe da će nas u narednom periodu biti milion manje ako ne rešimo "kosovski čvor".


Hoće nas biti manje, za šta si i ti dobrano zaslužan, ali će biti manje i Šiptara. U Albaniji im opada broj za 20-30 hiljada svake godine. Manje ih je za 450.000 od 1989. Verovatno je slična statistika i na Kosovu. Nisu ovo godine posle Drugog svetskog rata pa da im raste broj. Stigao televizor i u njihove kuće.

Vučić naravno, ovu činjenicu zaobilazi jer se obavezao da će završiti posao za Albance. U njegovim slikama samo Srbi propadaju, a Albanci ne. A to da će se natalitet povećati ako preda Kosovo, je tek budalaština. Mada njegovi birači mogu da progutaju sve.
Preporuke:
32
4
52 utorak, 07 avgust 2018 15:33
Miki
čisto onako , Srbija nije 1999.god. potpisala kapitulaciju. Kapitulacija je kad predaš svoje oružje a Srbija nije predala svoje oružje. Posle potpisivanja mirovnog Kumanovskog sporazuma na KiM je prva stigla Ruska vojska i Putin.
Preporuke:
20
3
53 utorak, 07 avgust 2018 15:40
Onako usput
Predsednik Vučić je na konferenciji za štampu govorio o Briselskom sporazumu iz aprila 2013. god. Taj sporazum više liči na Ultimatum Srbiji iz EU. Srbija je ispunila sve iz Ultimatuma. A Albanci sa Kosmeta, ništa. Sada se drže samo neke ZSO kao nečega mnogo značajnog. Pominjanje "pet godina u neradu", je aluzija na prethodnog predsednika Nikolića. Samo je propustio da kaže da su ga on i Dačić, gurnuli u stranu i izolaciju, zajedno sa njegovim Platformama o Kosovu i Metohiji. Doduše, on je svojom pasivnošću po tim pitanjima to i zaslužio. Govoreći o Rez. 1244 SB UN on ponovo govori o njenim, po nas nepovoljnim tačkama. Kaže kako "niko" neće da sluša o Rezoluciji. Taj "niko" su učesnici NATO agresije na SRJ - Srbiju 1999. god. Zato treba razgovore o Kosovu i vratiti u UN gde ima ko da sluša i analizira REZ. 1244. Govoreći o ubijenom srpskom konzulu u Prištini, on posmatra Kosmet tog vremena kao albansku teritoriju. A to je bila naša teritorija pod turskom okupacijom - turska država.
Preporuke:
21
3
54 utorak, 07 avgust 2018 15:59
Dingo
Mozda sam ja totalni debil ali iz Vucicevog govora shvatam da on zapravo odustaje od ideje hitnog "resavanja" kosovskog problema i prakticno prihvata status zamrznutog konflikta za Kosovo kao jedino moguce trenutno resenje pravdajuci svoje ustuknuce napadima opozicije, neznanjem naroda, reakcijom svetskih sila i sl.

Izgleda da je ostar stav Srpske Pravoslavne Crkve po ovom pitanju svetinja i crvena linija preko koje se niko ne usudjuje da predje sto vidim kao glavni razlog Vucicevog odustajanja...
Preporuke:
5
3
55 utorak, 07 avgust 2018 16:15
I niko od novinara da ga pita....
U poslednje vreme Vucic se oglasava gotovo svakodnevno a novinari propustaju da ga upitaju da prokomentarise to sto i Rusija i Kina insistiraju na postovanju Rezolucije SB UN 1244 i ponavljaju da nema zurbe sa konacnim resenjem pitanja Kosova i Metohije, sto je sassvim suprotno od onog za sta se zalaze Vucic. Ali, naravno, novinari iz njemu na usluzi medija to ne smeju da ga pitaju a oni iz medija koji su u sluzbi stranih faktora ne zele da ga pitaju jer im odgovara Vucicev stav. Sve u svemu, nema nezavisnog novinarstva, a tako je potrebno da cujemo sta predsednik Srbije kaze o stavovima Rusije i Kine!
Preporuke:
16
0
56 utorak, 07 avgust 2018 16:23
HSK
Jel to on to danas sugerisa da KiM nije bilo naše jer smo imali konzule u Prištini ? Da su naši vladari pravili manastire i crkve na tuđoj zemlji ? Privremeno zaposednuta teritorija, isto kao i sad, magarče. Ne širi demagogiju !!! Reče ti "Saglasili se Amfilohije i Nataša Kandić, ko bi rekao", lepo su te obučili, lepo odgovaraš na unapred znana pitanja koje vam je neko pripremio, misliš da usadiš ljudima misao da su pomenuti isti, da rade protiv Srbije, nisko i providno, nije "raja" toliko glupa !!!! Sramotno. Razlika je velika, ološ od N.K. radi za šiptare, a naša crkva, od postanka za nas. Da nije nje, ni nas ne bi bilo. DŽabe vam svakodnevno blaćenje kroz vaše medije.
Preporuke:
21
2
57 utorak, 07 avgust 2018 16:36
AH
Srbi a i opozicija će se žestoko kajati ako ovog psihotičara koji krši ustav svaki dan ne skinu sa vlasti što pre kako znaju i umeju.
Umesto da čekaju svaki dan na njegovu novu nebulozu u režiji stranog faktora i domaće političke mafije treba jednostavno prvo tražiti njegov opoziv i podneti tužbe sudskim organima a onda prikupiti sto hiljada potpisa za referendum o njegovoj smeni sa vlasti i sudskoj odgovornosti. Ovo sve pre njegovog neustavnog referenduma o izdaji koji sprema.
Opozicija ako nije u stanju da prikupi sto hiljada potpisa i sto hiljada ljudi na protestima PRE njegovog lažnog referenduma i ne treba da postoji kao što nažalost posle ovog umobolnika neće postojati ni država vredna pomena ako se opozicija a ne narod ne osvesti.
Preporuke:
22
2
58 utorak, 07 avgust 2018 16:39
Slavomir Srpski
Evo odgovora ne 4 razloga Ace sVrbina:

1. Neophodan je mir između Srba i Albanaca. To najvise zavisi od Albanaca i njihovog stvaranja velike Albanije. Oni od toga ne odustaju, dakle mira nece biti.

2.Tek sa rešenim kosovskim pitanjem Srbija može da se posveti ekonomskom napretku. Ali to protivreci ekonomskom napretku ovih godina kojim se Aco dici, a koji se ostvarise i bez priznavanja "Kosova". Dakle laze.

3. Srbija bi povećala nivo stranih investicija i poboljšala imidž u svetu. Mozda, ali Kina ce ovde investirati sve vise. Radi "imidza" ne izdaje se sopstvena drzava i narod.

4.Ukoliko Srbija ne reši kosovski čvor 2050. godine imaće milion ljudi manje nego kad to ne bi bilo rešeno. Cisto spinovanje bez cinjenica: demografija nije linearna: uglavnom se povecava posle ratova, posebno pobednickih> Dakle spremimo se da do tog datuma radjamo vise i da pobedimo pokusaj otimacine.

Koliko se da videti, razlozi Ace sVrbina su bez cinjenica, bazirane na lazima i na spinovanju.
Preporuke:
19
7
59 utorak, 07 avgust 2018 16:41
Dragan
Ako većina želi da živimo od prodaje srpskih teritorija onda se ni ne vredi buniti.
Preporuke:
15
4
60 utorak, 07 avgust 2018 16:48
nemanja@volim jesti cvarke
Nisu se Srbi 2008 odrekli Kosova,samo su poverovali u ono sto su zeleli da cuju da pored cvaraka mogu jesti i jos nesto.E to je sustina bila price.Ali cak ni to nije toliko tacno.Vi kad pogledate glasove Ds i te njegove kolacije koje je naravno lagala narod vrlo uspesno da moze i jedno i drugo i trece,i glasove ldp-a za koji opet vecinski glsaaju manjine vi cete videti da je 42-43% glasalo za tu pricu.Opet napominjem nisu oni glasali pre za evropu nego za kosovo,nego su slagani ,dozzvolili su da ih lazu.

Na drugoj strani dss,srs i sps su uzeli 47% glasova.I te 2008 godine Srbi su bili sebe,svoju stav i sovju teritoriju.To sto se Dacic kasnije prodao to je druga tema,ali ono sto je on pricao u kampanji i ono za sta su ljudi glasali je opet nesto sasvim drugo.

Nnisu glasaci radikala,socijalista i kostunice izgubili od licemerne politike Borisa Tadica,nego se Dacic preko nocio promenio i podrzao Tadica i njegovu licemernu politiku.
Preporuke:
14
1
61 utorak, 07 avgust 2018 16:51
Slavomir Srpski (2)
Clan 11 u r.1244 ne daje bilo kakvo pravo albancima na referendum. Vec sam to pojasnio, jer jedino aneks 2 je validni sporazum u Rambujeu, podpisan od SRJ 3 juna 99. Medjutim pokvareni Francuski ambasador u OUN je posle 3 juna deponovao dokument (S/1999/648) iz finalnog Rambujea (gde se pominje referendum, pa stoga nije prihvacen niti podpisan), ali koji NIJE sporazum jer je odbacen od SRJ i time je otpocela agresija na nas. Jedini validan sporazum Rambujea je deponovan u OUN kao (S/1999/649), koji je podpisan od SRJ 3 Juna u BGD pred Ruskim i EU izaslanicima: taj Ramubuje sporazum je u stvari eksplicitno kao ANEKS 2 deo r1244. Stoga pozivanje reference na francuski dokument (S/1999/648) u Clanu 11 nema nikakvu PRAVNU vrednost, jer protivureci Aneksu 2 po kome samo sutinska autonomija za KIM je predvidjena.

Zasto pravnik Aco laze? Da su Albanci imali pravo referendumom po r1244, njih bi USA vec sprovela i time ostvarili Kosovo kao clanicu OUN. U lazi su kratke noge.
Preporuke:
16
7
62 utorak, 07 avgust 2018 16:54
Student
@Zvonimir

Država nema te resurse jer su skoro sva mesta u javnim institucijama poput fakulteta, sudova, policije itd. zauzeli politički podobni koje sem te podobnosti nemaju druge kvalifikacije za posao koji obavljaju. Nestručni i poslušni, oni su sposobni jedino za to da na kraju meseca prime nezasluženu platu. Zbog njih propadaju zdravstvo, fakulteti, sudovi, policija, Telekom, EPS i sve što je u državnom vlasništvu.

@VRS

U R1244 poštovanje teritorijalnog integriteta SRJ formulisano je tako da se odnosi na uspostavljanje privremenih institucija samouprave na Kosovu i suštinske autonomije koja treba da traje dok se političkim procesom ne odluči konačan status Kosova. Tako i piše u samom tekstu, kada pročitate cele rečenice, a ne samo delove.
Preporuke:
3
7
63 utorak, 07 avgust 2018 17:01
Vesti
Jedna je loša. Ovde nema institucije impičmenta.

Druga je dobra. Bliži se 5. oktobar.
Preporuke:
16
6
64 utorak, 07 avgust 2018 17:35
Zvonimir Bgd

nemanja@volim jesti cvarke
Nisu se Srbi 2008 odrekli Kosova,samo su poverovali u ono sto su zeleli da cuju da pored cvaraka mogu jesti i jos nesto...nisu oni glasali pre za evropu nego za kosovo,nego su slagani ,dozzvolili su da ih lazu.

I tako zaista pojeli još nešto...
Događaje iz 2008.g. ste dali ukratko i istinito.

Student
@Zvonimir
Država nema te resurse jer su skoro sva mesta u javnim institucijama poput fakulteta, sudova, policije itd. zauzeli politički podobni

Pisao sam o resursima koji svoju snagu imaju samo ukoliko dođe do PROMENE političkog kursa. Čitajte moj komentar u celini, ne samo prvi deo. Dakle, imali bi snage, jer imamo čime! Međutim, velike su zablude većinskog dela glasača koji izlaze na izbore u vezi sa već postavljenim pogubnim usmerenjem ("Srbija na euRopskom pRutu"). Zato sam u poslednjoj rečenici svog komentara suzdržani pesimista.
Preporuke:
10
1
65 utorak, 07 avgust 2018 17:38
Bojan, Priština
Treba razumeti osobu, poznatu pod imenom Aleksandar Vučić.

S obzirom na njegovo stvarno poreklo, on je vrlo zainteresovan da Kosovo ne samo ne bude srpsko - nego da bude Albansko, te stoga on ulaže sve svoje snage i dolično se bori za svoj narod.
Preporuke:
23
3
66 utorak, 07 avgust 2018 17:43
Vladimir M.
Mogli bi raspravljati o GLASACU DACICA I NJEGOVOJ SAVESTI ili pameti-posle takve izdaje Ivice,samo je povecan rejting S P S - a na sledecim izborima.

Najvaznija stvar:narod se ovde 2000. odlucio za EVROPU (sto je najgore,za bilo kakvu,po svaku cenu-iako nije vazno sta mislim,ne slazem se ni sa njima,ni sa patriotskim ekstremnim stavovima da se cuvaju teritorije po cenu naroda).

Prosla su vremena Principa,mucenistva (pa i onih crvenih revolucionara i opet je nevazno pojedinacno misljenje svakog od nas).Nikada ne bih izabrao primer/put Sirije (mislim da je svako neodgovoran i neozbiljan,najblaze,ko prizeljkuje takve ishode) ili primer levicarske antiimperijalne Venecuele.

Ne mogu da shvatim ni stav crkve-trebalo bi da smiruje strasti,ne znam kako u hriscanstvu moze biti tolike agresije,gordosti,inata,iako svi znamo kakvi su " ljudi " na vlasti i oko nje.

-- Ne slazem se sa (svim) analizama potpisanog po interesantnom jelu-razumem i jasno je sta se htelo postici --
Preporuke:
3
9
67 utorak, 07 avgust 2018 17:43
Ah
// Dragan
Ako većina želi da živimo od prodaje srpskih teritorija onda se ni ne vredi buniti.

Vredi Dragane, ni 1804 Karađorđe i ustanici nisu bili većina raje u Srbiji koja je bila uglavnom uplašena kao i vi danas. Uvek je jednu zemlju i narod spašavala svesna i hrabra manjina a ne nesvesna većina. Zato su nam i podmetnuli ovu današnju nazovi "demokratiju" podmazanu novcem i lažnim vestima prodanih medija da nas lepo porobe i unište novcem i izdajom a najviše pasivnošću.
Preporuke:
16
1
68 utorak, 07 avgust 2018 17:45
Anti - jugosloven
Da je Predsednik Srbije u svojoj duši Srbin, državni stav bi bio i Kosovo i Metohija i Republika Srpska! Ne bi slušali ovu kuknjavu, cmizdrenje i kukavičluk, svi su krivi, šmrc, šmrc, samo ja se borim šmrc...
Preporuke:
17
3
69 utorak, 07 avgust 2018 17:53
Ovako je bilo
Stojan
Pre referenduma hoću da objavite rezoluciju 1244 i njeno tumačenje od Đorđa Vukadinovića.

Urednik NSPM, analitičar i narodni poslanik Đorđe Vukadinović nije pravnik da bi dao pravno tumačenje, ali le NSPM već godinama objavljivao pravna tumačenja od domaćih pravnika.

Rezolucija 1244

- na Srpskom http://www.srbija.gov.rs/kosovo-metohija/?id=19944
- engleskom https://undocs.org/S/RES/1244(1999)
- ruskom http://undocs.org/ru/S/RES/1244(1999)

Osnovni problem sa Rezolucijom 1244 što su njeni garanti iste one zemlje koje su
- bombardovale Srpski narod
- naterale na kapitulaciju SRJ i Srbiju 1999
- posle bombardovanja "postale mirovne snage"
- kao "mirovne snage" dopustile ubijanje i proterivanje Srba
- priznale islamsku terorističku "državu kosovo"
- pokušale da izglasaju "genocidnost" Srpskog naroda


Vučić ne može da nastavi dalju pljačku i rasprodaju Srbije dok prvo ne preda Kosovo i Metohiju.
Preporuke:
6
27
70 utorak, 07 avgust 2018 17:54
Šešelj?
I dalje ćuti!
Preporuke:
16
23
71 utorak, 07 avgust 2018 17:57
gandra
@Dingo... vučić uvek "zabacuje na sve strane" nadajući se da će nešto da upeca - pošto suštinski on nema pojma šta da radi - rado bi izdao ali ne zna kako to da izvede - ovaj utisak koji vi imate, da je praktično odustao od veleizdaje, uzrokovan je jučerašnjim prijemom u patrijaršiji - kad ga je patrijarh naterao da kleči na kukuruzima - sutra kad ga merkelova izriba - opet će jače da zabacuje ka veleizdaji - upleo se ko pile u kučine - nije sposoban niti da izda, niti da ima bilo kakav državnički odgovor, svojim zapadnim gazdama- ako ne izda
Preporuke:
16
2
72 utorak, 07 avgust 2018 18:20
Konobar
Laž, jedna drugu sustiže a NEMA (Vučić izbegava) sučeljavanje.

Umesto sučeljavanja na TV ekranima u Srbiji farma.

Gebelsovština : više puta ponovljena laž postaje ... i tako manipulator pretvara laž u istinu.I onda pitanje kako toliki broj glasača - uši mrdaju magarcem!

Car je go : imperija žuri, rok ističe, istok daleko...? Kako se ''popeo'' na vrh i prigrabio mehanizme - postalo jasno. Kako će da ''sjaše'' sa vrha - e to će uskoro postati jasno.
Preporuke:
15
1
73 utorak, 07 avgust 2018 18:20
kapitulacija (definicija) za "mikija" koji brani kapitulante Vučića, Dačića i Šešelja i sebe
Miki
Srbija nije 1999.god. potpisala kapitulaciju. Kapitulacija je kad predaš svoje oružje a Srbija nije predala svoje oružje.

Definicija kapitulacije
Kapitulacija je sporazum, odnosno čin kojim tokom rata ili sličnog oružanog sukoba država ili veća vojna formacija

pristaje na prestanak oružanog otpora, odnosno

predaju teritorije,

ljudstva ili opreme neprijateljskoj državi, vojsci ili paravojnoj formaciji.

Za stranu koja se odlučila na kapitulaciju se govori da je kapitulirala.

9.juna 1999. SRJugoslavija i Srbija je kapitulirala NATO generalu Džeksonu i

predala teritoriju Kosova i Metohije

povukla trupe vojske i policije sa svojim vlastima.

Da SRJugoslavija nije kapitulirala nebi bila donešena Rezolucija 1244

Ultimatum za kapitulaciju koji su doneli Černomirdin i Ahtisari, po kome je SRJugoslavija kapitulirala defakto je potvrdila da UN ne postoje nego da su logistička podrška NATO-SAD
Preporuke:
4
27
74 utorak, 07 avgust 2018 18:29
Miki
Ovako je bilo , Osnovni problem sa Rezolucijom 1244 što su njeni garanti iste one zemlje koje su
- bombardovale Srpski narod
- naterale na kapitulaciju SRJ i Srbiju 1999 .

Srbija NIJE potpisala kapitulaciju 1999.god. U Kumanovskom sporazumu ne postoji reč kapitulacija. Kapitulacija je kad predaš svoje oružje a Srbija nije predala svoje oružje. Nemačka i Japan su u Drugom svetskom ratu potpisale kapitulaciju i predale su svoje oružje a Srbija nije predala. Posle potpisivanja mirovnog Kumanovskog sporazuma na KiM je prva stigla Ruska vojska i Putin. Srbija nije 1999.god. predala KiM , šiptari su proglasili KiM kao državu tek 2008.god.
Boško svaki dan već godinama pišeš iste laži ali ISTINU ti ne možeš da sakriješ. Ako je Slobodan Milošević 1999.god. predao KiM zašto onda sada šiptari i Brisel mole Srbiju da prizna KiM kao državu. Slobodan nije predao KiM .
Preporuke:
24
4
75 utorak, 07 avgust 2018 18:41
Sima Strahota
Jedini zaključak koji može da se izvuče iz govora predsednika je da će nas Srba, ako Šiptarima sad u septembru ne priznamp nezavisnost, za par godina biti milion manje.
Preporuke:
9
2
76 utorak, 07 avgust 2018 18:41
brzi
Za R 1244 je AV u pravu. R 1244 je samo krovni dokumenat čiji sustavni delovi su i sporazumi iz Rambuea i Kumanova, i u sporazumu iz Rambuea je predviđen referendum o obliku i načinnu života na KiM kao konačno rešenje. Inače AV je veliki pasivni krivac za svo ovo zbivanje jer je u vreme kada je Sloba svojom suludom politikom prema KiM stvorio uslove za sve ono što se događalo od 98. pa do današnjice. Srbija je imala dve pokrajine, Vojvodinu i KiM, a Sloba je suštinske upravne promene sprovodio samo na KiM jer mu je ta teritorija trebala za izborni inžinering ( krađe) na svakim republičkim ili državnim izborima u njegovo vreme. Da je stvarno mislio sa upravnim promenana iste reforme kao na KiM sproveo bi i u Vojvodini ali onda verovatno ne bi dočekao ni 95. godine i Daytona na vlasti nego u sanduku u najgorem slučaju jer je Vojvodina u sasvim drugim interesnim sferama nego KiM.
Preporuke:
4
24
77 utorak, 07 avgust 2018 19:26
Altoman
Izbor je u sledećem: ili ćemo imati državu Srbiju i braniti je po svaku cenu ili je nećemo imati. Dešavalo se mnogo puta kroz istoriju da neka država ili deo države u ratu bude okupiran ali ne znam za slučaj da se u miru neka država dobrovoljno odrekla svoje teritorije. Da li smo toliko sluđeni i ojađeni kao narod da budemo prvi koji će na to pristati? Ako se pokaže da jesmo onda za Srbiju i Srbe nema budućnosti.

Geopolitička mapa sveta se uveliko menja,to samo slepac ne vidi. U EU i NATO se sigurno nećemo hleba najesti. U današnjem svetu, mala država kao Srbija može da ostvari svoje interese samo u saradnji sa onom velikom silom koja će ostvarujući svoje interese ostvariti i interese Srbije.
Preporuke:
12
1
78 utorak, 07 avgust 2018 19:38
fukara
Ajde, bre, dosta lupetanja. Pa ko može još da čita neprekidne nebuloze ovog izdajnika. Diži se narode i rasteraj ovu bagru koja vam rasturi zemlju.
Preporuke:
15
2
79 utorak, 07 avgust 2018 19:45
Zvonimir Bgd

Šešelj?
I dalje ćuti!

Ne ćuti. Nego je nekima ušla voda u uši.
Gde Šešelj da ćuti! Kada je on to ćutao?

U svim svojim nastupima dr Šešelj kritikuje Vučićevu i nazadnjačku politiku lakovernosti prema zapadnim mentorima i pasivnosti u spoljnoj politici. Više puta je ponovio da su u EU svi naši neprijatelji i da to pogubno usmerenje treba odbaciti, pregovore obustaviti i okrenuti se Rusima i ODKB. To je stav njegov i radikala čiji je lider. Ti njihovi stavovi nisu ništa novo i nisu se menjali. Njegov rejting kod glasačkog tela je na najnižem nivou. Nije ni čudno, jer je najveća većina glasača i anketiranih na strani onih koji podržavaju opredeljene za "euRopsku budućnost Srbije".
Uostalom, to dokazuje i aktuelni poslanički sastav Skupštine Srbije.
Preporuke:
41
10
80 utorak, 07 avgust 2018 19:49
Miki
kapitulacija (definicija) za "mikija" koji brani kapitulante Vučića, Dačića i Šešelja i sebe
Miki
predala teritoriju Kosova i Metohije .

Ma odgovori ti meni ako je Slobodan Milošević 1999.god. predao KiM zašto onda sada šiptari i Brisel mole Srbiju da priznamo KiM kao državu.
Posle potpisivanja mirovnog Kumanovskog sporazuma na KiM je prva stigla Ruska vojska i Putin.12 juna 1999.god. dolazak ruskih vojnika na aerodrom Priština . 18 juna 1999.god. potpisan zvaničan ugovor u Helsinkiju o učešću ruskih trupa u sastavu KFOR . 10 jula 1999.god. 86 ruskih vojnika iz sastava KFOR razmešteno u Kosovskoj Kamenici . 17 jun 2001.god. Putin u Prištini. Zašto je Putin povuko Rusku vojsku sa KiM ?? Zato što je NATO sluga đinđić odbio predlog Putina da pomogne troškove ostanka Ruske vojske sa 16 miliona dolara godišnje. Sastanak Putina i đinđića je bio u Beogradu 17 juna 2001.god.
Preporuke:
33
4
81 utorak, 07 avgust 2018 20:17
Dragan R
Sporazumom iz 2002. godine koji je pored Srbije i Crne Gore potpisala i Evropska Unija (u njeno ime, na našu veliku sramotu, zločinac Hasvijer Solana, ali to je druga priča)Savezna Republika Jugoslavija(SRJ)je prestala da postoji a kao njen pravni sledbenik stvorena je Državna zajednica Srbija i Crna Gora (DZ SCG). U članu 60 Ustavne povelje (Ustava) DZ SCG u čijem je stvaranju, ponavljam, učestvovala i EU, doslovce piše: ,,U slučaju istupanja države Crne Gore iz državne zajednice Srbija i Crna Gora, međunarodni dokumenti koji se odnose na Saveznu Republiku Jugoslaviju, POSEBNO REZOLUCIJA 1244 SAVETA BEZBEDNOSTI UJEDINjENIH NACIJA, odnosili bi se i u celosti važili za državu Srbiju, kao sledbenika,,. Onaj ko ovo zna a izjavljuje da se R 1244 ne odnosi na Srbiju je smrad, ološ i kriminalac, ili teški bolesnik, koji Srbiji nanosi nemerljivu štetu, a takvima nije mesto u politici i javnom životu već iza rešetaka ili u nekoj specijalnoj medicinskoj ustanovi.
Preporuke:
13
0
82 utorak, 07 avgust 2018 20:17
ingognito
Zvonimir Bgd

Šešelj?
I dalje ćuti!


Ne ćuti. Nego je nekima ušla voda u uši.
Gde Šešelj da ćuti! Kada je on to ćutao?


"četnički vojvoda" se potpisuje kao "zvonimir" to je sad zbuljujuće. Čim je "vojvoda" otišao na operaciju nesta i "zvonimra", "vojvoda" iz bolnice eto "zvonimira"

Reci ti nama radikalski izdajniče ako je Vučić kao što kaže izdajnik iz 1999 kako to da vi radikali "niste"
Preporuke:
9
28
83 utorak, 07 avgust 2018 20:26
dokle da izdajnička fukara vodi glavnu reč...
"zvonimir.bgd" i "miki" brane Vučića pokušavajući da odbrane Šešelja i Miloševića da nisu zajedno izdali Srbe na Kosovu i Metohiji, kapitulirali i predali ih šitparskim teroristima.

Spisak ubijenih i kidnapovanih Srba na Kosovu i Metohiji 1999. godine

http://www.intermagazin.rs/spisak-ubijenih-i-kidnapovanih-srba-na-kosovu-i-metohiji-1999-godine/

Sve ove Srbe su Vučić, Dačić, Šešelj, Miloševići, Draškovići, "zvonimiri.bgd", "bojan.priština" "mikiji"

izdali i ostavili da budu masakrirani, kada su kapitulirali 9.juna u Kumanovu.
Preporuke:
7
30
84 utorak, 07 avgust 2018 20:29
pedjaprorus
Svega ovog ne bi bilo da Sloba nije povukao vojsku sa KiM.
Preporuke:
6
25
85 utorak, 07 avgust 2018 20:47
"patriotska izdaja"
Vučić: Biće nas milion manje


Znači zato su Vučić, Dačić, Šešelj, Miloševići izdali Srbe u RSKrajini, RSRpskoj i na Kosovu i Metohiji.

Srbija je od 1991-2002 imala gubitak oko 662 hiljade stanovnika i imala bi na popisu manje nego 2011 godine.

Ali "srećom" Vučić, Dačić, Šešelj, Miloševići izdaše sve Srbe na Balkanu pa se u Srbiju doselilo +662 hiljade stanovnika iz svih republika i "interno raselio" sa Kosova i Metohije da infantilni, degenerisani i kriminalizovani radikalni socijalisti ne primete kakav je katastrofalni režim bio 90tih.

Vučić ustvari hoće da ponovi "srećan" poduhvat iz 90tih i da preda KiM šiptarim da bi povećao broj stanovnika.

Šta će nam KiM kad imamo stanovnike za "dobrovoljne davaoce organa" da prodajemo kad rasprodamo teritoriju.
Preporuke:
6
23
86 utorak, 07 avgust 2018 21:09
zoran
Nemojte slucajno da napisete da vojvoda vjekoslav mudro i hrabro cuti....udomio sina u mrski eu parlamet, plata mu je oko 4000 evra a ako zatrebaju dobrovoljci za neku budalastinu, ima ludaka po srbiji koji misle d je vjekoslav patriJotaa onda nazad na posao gde zaradjuju 250 evra mesecno....a potrosacka korpa 300 evra....vjekoslav to dobro zna, zato se obezbedio kod vucica a sina u eu mrski parlament...kosovo, ma lakocemo, zapalice eu zastavu(sin mu je u tom parlamentu), hrvatsku i americku i otice kuci na pivo i na krkanluk...haha
Preporuke:
13
5
87 utorak, 07 avgust 2018 22:00
Onako usput
Ma koliko govorili o SRS kao stranci koja "koriguje" kurs države prema Rusiji a traži distanciranje od EU sa sumnjivom budućnošću, njena upornost u tome je dosta neprimetna. Nažalost, njihove izjave više služe za njihove glasače, da ih ne bi napustili. Ovo se donekle može razumeti zdravstvenim stanjem predsednika Šešelja, ali se čini da na neki način ipak podržavaju neke od postupaka SNS koalicije. U vezi sa pitanjem Kosova i Metohije, gotovo da nemamo neki praktičan predlog upućen Vučiću. Ima se čak, moj je, utisak, kao da je Kosovo prestalo da bude predmet interesovanja SRS. Više su okrenuti pitanju Republike Srpske. Razume se da svi misle više o svom zavičaju nego o drugim ali, ne može se misliti, ili reći, ako ode Kosovo i Metohija, da bar sačuvamno RS. Treba sačuvati i jedne i druge, jer su obe Srpske zemlje. Čujemo izjave iz RS - ako Kosovo traži stolicu u UN, tražiće i RS. Ne može Kosmet da bude predmet za ucenjivanje. Jer je Kosovo i Metohija deo organizma koji se zove Srbija.
Preporuke:
8
6
88 utorak, 07 avgust 2018 22:06
penzioner Cviko
@volim jesti cvarke,
Jedite do mile volje i ćutite dok jedete tj. pišete.
Preporuke:
5
2
89 utorak, 07 avgust 2018 22:20
Ne mogu da poverujem...
...svojim usima da cuju sta ova osoba prica sa najviseg mesta u drzavi.
Uzas!
Preporuke:
7
1
90 utorak, 07 avgust 2018 22:29
@volim jesti cvarke...
...uzmi malo i slanine!
Preporuke:
7
1
91 utorak, 07 avgust 2018 23:54
V.Vujic
Jasno je da Vucic sprema priznavanje Kosova.Cak ce u to ubediti i crkvu i patrijarha.Videcete da crkva nece ici protic priznanja Kosova.Naravno da ce biti i neka lakrdija od referenduma koji nista ne znaci.
No vecina nije pomenula kljucnu stvar.Sve ovo sto se sada desava oko Kosova,sav ovaj defetizam Vucica i cela ta kosovska prica,sve zo zapravo realno nema nikakve veze sa Kosovom.Nema veze jer Kosovo vec dugo nije srpsako,ono je vec prakticno u rukama Siptara i Amerike.Pa zasto onda zapadne sile traze priznanje tog Kosova kada ga vec imaju? Neki ce reci da se to trazi da bi nas ponizili,da bi ozakonili otimanje Kosova koje je po medjunarodnom pravu cista otimacina.Sve to stoji da su razlozi.Ipak glavni razlog zasto se trazi priznanje,i zasto sada halabuka oko Kosova,sve se to radi zbog predstojecih desavanja.Kada Vucic prizna Kosovo,onda ide dalje komadanje Srbije,postavlja se pitanje Sandzaka,Vojvodine,presevske doline.Zbog toga Zapadu treba priznanje Kosova.
Preporuke:
6
4
92 sreda, 08 avgust 2018 00:04
Zorka
Deo jednog komentara ću citirati.."Za Srbiju su više učinili volovi koji su vukli srpske topove u oslobađanju Kosova i Metohije 1912...."Pošteno, i pre njega, žuti na vlasti, su se isto trudili. A on,još da se malo slika? Oho ho, lep podvaljčić,nabacio, al nikako podvalčinu ne uspeva sa Tv, na nas--većinu.Eto njega, eto njemu jada. Ko ga je slušao, naslušao se. Zna li neko o čemu , stvarno?
Preporuke:
4
1
93 sreda, 08 avgust 2018 07:33
Ovako je bilo
Zvonimir Bgd
Gde Šešelj da ćuti! Kada je on to ćutao?

Ovo su radikalski izdajnici u vladi Srbije 1999,

Potpredsednik Vojislav Šešelj
Potpredsednik Tomislav Nikolić
Ministri
za informisanje Aleksandar Vučić
bez portfelja Maja Gojković
za ekonomsku i vlasničku transformaciju Jorgovanka Tabaković
za saobraćaj i veze Dragan Todorović
trgovine Zoran Krasić
za lokalnu samoupravu Gordana Pop Lazić
za industriju Luka Mitrović
za brigu o porodici Rada Trajković
za zaštitu životne sredine Branislav Blažić
za veze sa Srbima van Srbije Milorad Mirčić
vera Milovan Radovanović
bez portfelja Čedomir Vasiljević
bez portfelja Božidar Vučurović

Vučić priznaje sa Nikolićem, Gojkovićkom i Tabakovićkom da su izdajnici iz 1999.

"zvonimir" tvrdi da radikali nisu izdajnici

i da su zvonimir.Šešelj i radikali "svi izginuli" 1999. kao što su izginuli "odbranivši" RSKrajinu i RSrpsku
Preporuke:
5
56
94 sreda, 08 avgust 2018 09:22
Namćor
Ovoliko demagogije, laži, zamena teza, izvrtanja činjenica, defetizma.....nisam pročitao na jednom mestu, verovatno nikada! Sa jedne strane, ovo je otvorena najava VELEIZDAJE, a na drugoj strani potvrda panike u kojoj živi ovaj bolesnik! "Pričepili" ga "zapadni prijatelji" da ispuni što je obećao da bi došao na vlast, a svestan je da to neće tek tako proći...pa sad ne zna gde udara! Treba zaista jak želudac da bi se pročitale sve ove bljuvotine!
Preporuke:
5
1
95 sreda, 08 avgust 2018 14:58
Ovako je bilo
Onako usput
Ovo se donekle može razumeti zdravstvenim stanjem Šešelja, ali se čini da na neki način ipak podržavaju neke od postupaka SNS koalicije. U vezi sa pitanjem Kosova i Metohije, gotovo da nemamo neki praktičan predlog upućen Vučiću.

Osuđeni zločinac Šešelj, koji je isti kao ustaše, napadajući civile

je "sve rekao" u sredu 25.jula 2018.
Neka Albanci imaju svoj novac, svoju policiju, svoje pasoše, neka budu u svim sportskim asocijacijama... Mogu da imaju sve, osim države, rekao je Šešelj

Šešelj pokazuje odakle potiče ludilo Vučića. Samo države imaju monetu, pasoše, i učestvuju u nacionalnim takmičenjima

Šiptari su već imali svoju policiju, tužilaštva, sudstvo "svoj novac marihuanu" i svoju državu AP Kosovo glasajući ravnopravno u SFRJ protiv Srba sa slovencima, turcima, hrvatima i "brozovom nacijom vojvođana"

Šešeljeva "bolest brozovog janjičara" i izdajnika Srpskog naroda je neizlečiva.
Preporuke:
4
1
96 sreda, 08 avgust 2018 15:40
Onako usput
@ Ovako je bilo

Nisam zapazio ovaj Šešeljev predlog za budući status Kosova i Metohije. Ti si ga dobro analizirao i odbacio kao pogrešan. Ja sam u nastavku komentara, naveo da Kosovo gubi prioritet za SRS. Oni se okreću drugim ciljevima. Jer se, izgleda po njima, "Velika Srbija" može stvoriti i bez Kosmeta. Mi koji na Kosovo i Metohiju gledamo kao na nezamenljivi deo "organizma" Srbije, ne mislimo tako. Velika Srbija bez Kosova i Metohije bi uvek bila "okrnjena" Srbija.
Preporuke:
3
1
97 sreda, 08 avgust 2018 17:13
Ovako je bilo - NSPM mora da se prati jer uredništvu ne promiče nijedan važan detalj i događaj koji ogoljava našu "političku scenu"
Onako usput

Nisam zapazio ovaj Šešeljev predlog za budući status KiM. Ja sam u nastavku komentara, naveo da Kosovo gubi prioritet za SRS. "Velika Srbija" može stvoriti i bez Kosmeta. Mi koji na Kosovo i Metohiju gledamo kao na nezamenljivi deo "organizma" Srbije, ne mislimo tako. Velika Srbija bez Kosova i Metohije bi uvek bila "okrnjena" Srbija.

Srbija nije bila "velika" ni kada je imala punu kontrolu nad Kosovom i Metohijom od 1912-1941 otkada su prvo nacisti i italijansi fašisti zauzeli Kosovoa i Metohiju a onda Brozovi nacisti, slovenci, ustaše, turci, bugari, mađari, šiptari i sada se vidi otpočetka i natogorci "iscrtali" "malu Srbiju"

A što se tiče Šešelja "klanja zarđalim kašikama" "bombardovanjem svih evrpskih prestonica" i Vučića od "100za1" do "nemamo m2 na KiM" kakav uopšte ozbiljan razgovor može da se vodi o "politici" iz brozovih antiSrpskih filmova.

Baljezganje i bulažnjenje je jedino "veliko" što Šešelj i Vučić nude sa napredno-nazadnim radikalima.
Preporuke:
3
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner